Voorpagina     Nieuws     Schrijf ons     Word lid  

  Voorpagina
  Column
  Voor de pers
  Schrijf ons
  Voor onze leden
  Vereniging
  Lid worden van COAX
  Redactie




COAX Nederland
Kan.v. Osstraat 16
6525 TX Nijmegen


 
  Reacties op nieuwsartikel


Getest in Totaal TV: de nieuwe kijkervaring van Ziggo´s Mediabox Next

19 Juni '19 De nieuwe 4K Ultra HD decoder van Ziggo is een feit. Totaal TV mocht negen maanden meekijken bij de ontwikkeling van de Mediabox Next.
Totaal TV mocht negen maanden lang achter de schermen meekijken met de ontwikkeling van de Mediabox Next. In deze periode hadden we de beschikking over deze decoder en werd ons wel duidelijk dat VodafoneZiggo zich enorm heeft ingespannen om deze nieuwe 4K Ultra HD-decoder een betrouwbaar onderdeel van een geheel nieuw kijkplatform te maken. Met de Mediabox Next is de weg vrij voor de komst van Ultra HD-zenders in honderdduizenden Nederlandse huiskamers. De test van deze nieuwe ontvanger leest u in Totaal TV nummer 13, of op onze website.

 (4)Auteur: Hans Ronhaar


 
Hieronder staan de reacties van onze lezers op dit nieuwsartikel. U kunt ook reageren door op de onderstaande knop te drukken.


  jan uit breda met nb (19-6-2019 16:16:58)

ik heb ook de box van Ziggo en ontvanger voor de schotel maar via schotel heb ik wel mooier beeld als op de box van Ziggo kan niet zo mmoi zijn met ip

  bon976 uit Didam met Ziggo (21-6-2019 18:33:51)

Er staat, dat je mediabox next moet zijn aangesloten op je modem. Nu staat mijn modem in de meterkast. Wat nu?

  Johan uit ´s-Hertogenbosch met Ziggo (25-6-2019 08:36:45)

Leuk die nieuwe mediabox.

Gisteren gebeld hierover,
per huishouden kun je maar 1 mediabox next krijgen.
Voor een 2e en 3e tv in huis moet je maar een CI module+kaart gebruiken of een Humax kastje bestellen als vervanging voor de Horizon boxen.

Plus als bestaand klant moet je ook nog eens 19,95 aansluitkosten betalen ,nieuwe klanten hoeven dit niet te betalen en een nieuwe 1 jarig contract tekenen.

Ziggo wil dus nog eens extra geld verdienen over de rug van klanten die al sinds het begin problemen hebben met de Horizon boxen en al die tijd per maand 5 euro per falende Horizon box betalen.

  jan uit breda met nb (3-7-2019 16:03:56)

ik maandag al weer gelijk de 4k box terug gest naar Ziggo vind geen mooi beeld kijk wel weer met de humax box en via schotel veel mooie dan die 4k box van Ziggo

...Er zijn 4 reacties...



  Voorpagina     Nieuws     Schrijf ons     Word lid